16 Mart 2012 Cuma

*gelişim alanları sayfa 115 ,etkinlik uygulama...*

bu ödevi komşumuzun çocuğu ile yaptım...
sayı-bunda şişe kapaklarından yararlandım.yan yana dizdiğimde çocuk eşit olduğunu söyledi fakat aralarını açtığımda araları açılarak sıralananın daha uzun olduğunu söyledi.
uzunluk-bunda 30 cm uzunluğunda karton şerit kullandım.bir hizada koyunca çocuk bana bunlar eşit dedi ama birini sola birini sağa kaydırdığımda çocuk ikisi de eşit dedi.
sıvı-aynı uzunlukta 2 bardağa eşit miktarda su koydum çocuk bunlara eşit dedi sonra diğer aşama için bardaklardan bir tanesini küçük yoğurt kabına koydum çocuk uzun bardaktaki suyun daha fazla olduğunu söyledi.
madde- 2 tane aynı renk oyun hamuru kullandım hatta hamurları top şekline kendisi getirdi.bunlara eşit dedi fakat birini sosis şekline getirdiğinde top şeklinde olan büyük dedi.
alan-çocuğun önüne 2 TANE tavşan resmi koydum turuncu bir kağıTTAN 2 TANE HAVUÇ RESMİ YAPTIM VE BİRİNİ BÜTÜN OLARAK DİĞERİNİ KESİK OLARAK KAĞITLARIN ÜSTÜNE KOYDUM.ÇOCUK 1.RESİMDEKİ- TAVŞANIN YANİ BÜTÜN OLARAK GÖRDÜĞÜ KAĞITTAKİ- DAHA FAZLA OT YEDİĞİNİ SÖYLEDİ.
AĞIRLIK- ELBİSE ASKISINDAN BİR TERAZİ YAPTIM,ÜSTLERİNE EŞİT, YUVARLAK 2 HAMUR TOP KOYDUM VE ÇOCUĞA SORDUM ÇOCUK EŞİT DEDİ SONRA 1 HAMURU SOSİS HALİNE GETİRDİM VE ÇOCUK TOPLARIN EŞİT OLDUĞUNU SÖYLEDİ BUNU SANIRIM TERAZİDEN ANLADI.
HACİM- 2 SU DOLU BARDAĞA EŞİT BÜYÜKLÜKTE HAMUR ATTIM ÇOCUK SU EŞİT SEVİYEDE YÜKSELDİ DEDİ DAHA SONRA HAMURDAN BİR TANESİNİ SOSİS HALİNE GETİRDİK SU SEVİYESİ YÜKSELDİ DEDİ
ŞEKİLLERİ DEĞİŞTİRMEM NİSAN*I BAZI NOKTALARDA YANILTTI.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder